Časté dotazy - Žaluzie+
Nejčastější dotazy zákazníků a naše odpovědi
Nezávazná poptávka
Vyplňte rychlou poptávku a my Vám zavoláme, hned jak to půjde. Navštívit Vás můžeme v Brně a okolí klidně do 48 hodin.
Časté dotazy, na které se nás ptáte
Kde všude montujete?
Na Brno a okolí jsme specialisti, ale montujeme klidně i po celém Jihomoravském kraji. A když si nás zavoláte na pořádný projekt, klidně vyrazíme i za hranice!
Jak si mohu objednat zaměření zdarma?
Zaměření si můžete objednat buďto telefonicky na tel. 733 583 293 nebo e-mailem poptavka@zaluzieplus.cz a nejjednodušší způsob je vyplnit poptávkový formulář.
Jak probíhá zaměření?
Náš technik Vás navštíví přímo tam, kde budete produkty potřebovat, vše přesně zaměří a vystaví Vám cenovou nabídku na místě. Zaměření je pochopitelně zdarma za všech okolností a to i tehdy, pokud by jste si u nás nakonec neobjednali vůbec nic. Detailní postup procesu objednávky je popsán zde.
Jak objednáte zaměřené produkty?
Objednat lze přímo při zaměření u našeho technika a to tak, že uhradíte zálohu ve výši 50% z ceny přímo technikovi. Další možností je, že cenovou nabídku nechcete využít hned, ale po nějaké době. Pokyny k zaplacení zálohy pak najdete v zaměřovacím listu. Detailní postup celého procesu objednávky je popsán zde.
Jakými způsoby lze platit?
Platit lze několika způsoby – převodem na účet, hotově, platební kartou nebo QR platbou přímo z vašeho mobilního bankovnictví. Vždy je jen na Vás, která forma platby Vám vyhovuje a tu si vyberete. Při platbě zálohy hotově Vám samozřejmě vystavíme doklad o příjetí zálohy.
Jaké jsou termíny dodání?
Termín dodání je zpravidla do 7 -10 dnů k nám na sklad od úhrady zálohy. Montáž je pak možná v následujících dnech dle vašich možností. V nabité hmyzí sezóně (červen – září) je dodání sítí přibližně 14 dnů k nám na sklad od zaplacení zálohy.
Příklad:
Zaplatíte zálohu v prvním týdnu od Pondělí do Neděle 17:00 hod. Zboží nám dorazí v následujícím týdnu ve čtvrtek na sklad. Poté se může montovat dle Vašich a našich časových možností.
Co to znamená, že jsou produkty na míru?
Každý produkt, který si u nás objednáte je vyroben přímo podle rozměrů vašich oken, dveří nebo prostor, kam mají být instalovány. Nejedná se tedy o typizované produkty, ale o produkty s přesně padnoucím rozměrem, dekorem nebo barvou.
Mám na okně staré žaluzie, musím je sundat než namontujete nové?
Pokud si u nás objednáte jakýkoliv produkt, který má nahradit váš stávající, starý bezplatně v den montáže demontujeme, odvezeme a ekologicky zlikvidujeme.
Můžu si produkty zaměřit i sám?
Bohužel, je nutné, aby jsme si vše zaměřili sami. Spousta produktů má specifické požadavky na místo montáže i výrobu a je nutné je všechny detailně znát. Takové informace znamé pouze my a to na základě odborných školení na všechny produkty. Proto není možné objednat nic bez našeho předchozího zaměření.
Když si u Vás něco objednám, můžu si to sám/sama namontovat?
Je nám líto, ale tato možnost se bohužel neshoduje s našimi zásadami. Všechny produkty montujeme pouze sami a tak Vám na ně dokážeme dát spolehlivě záruku na funkčnost.
Provádítě i servis?
Samozřejmě, ale servisujeme pouze produkty, které jsme sami namontovali. Není to proto, že by se nám nechtělo pracovat, ale proto, že ostatní produkty, mohou mít komponenty, které nejsme schopni dodat, protože mohou být jiné neznámé výroby a ve stavu, kdy by jakýkoliv zásah mohl být k větší škode, než užitku. Neprovádíme servis produktů, které jsme sami nemontovali.
Jak u nás můžete reklamovat produkty, které jsme Vám namontovali?
Pokud Vás zlobí nějaký z produktů, které jste si u nás objednali, tak nás to velice mrzí a co nejdříve sjednáme nápravu a dáme vše do pořádku. Dejte nám vědět na jeden z uvedených kontaktů.
Kde najdu cenu produktů?
Nemáme žádné ceníky, protože cena každého produktu je závislá na mnoha parametrech jako například rozměr, typ a barva látky nebo způsob ovládání. Nelze tedy vytvořit žádný univerzální ceník, ze kterého by šlo vycházet.
Proč bych si měla objednat zrovna něco od Vás?
Základní výhodou